Vicdan Diyorum...

10:56:00



Vicdan diyorum;Ne kadar da büyük bir kelime hali iki heceden oluşan fakat koca bir romanı kapsayacak kadar derin. Altı harften ibaret görülen oysa ki alfabeleri anlamsız kılacak kadar anlamlı.Vicdan diyorum var olduğu yerde anlatılamayacak kadar ağır bir his,bulunmadığı yerde ağza alınmayacak kadar koca bir hiç.Bozuk karakterlere uğramayacak kadar asil. Kimi zaman bir can alabilecek kadar cesur , kimi zaman menfaatler için satılabilecek kadar ucuz.Vicdan diyorum sevgisiz yüreklerde terkedip gidebilecek kadar alçak, sevda bilen yüreklerde hafif görülmeyecek kadar meşakkatlii.Acı olsada yaşattıkları bir o kadar gerçek, tatlılık veriyorsa yaşattığı çirkeflik varlığı bir o kadar yalan.
Vicdan diyorum bayan; sana uğramayacak kadar pahalı, aklının alamayacağı kadar tarifsiz ,yüreğine sığamayacak kadar heybetli.Beni terketmeyecek kadar sadakatli, yerlerde süründürmeyeceğim kadar şerefli, ve sesini daima duyurabilecek kadar yakın...
Sahi sen; duyabiliyor musun böyle bir ses?

BUNLARI DA BEĞENEBILIRSIN

0 yorum