IYI KI YOKSUN

14:27:00

     


    
Şimdi ne sen geri getirebilirsin üstüne çizik attığın yıllarımı...
Nede ben, haykırırım bir daha, sana olan o muamma duyguları...
Bir çıkış bulurum, kapasanda senden geçen bütün çıkmazları...
Kasıp kavurduğun yüreğimde bitirdim artık senden yana kaygıları...
Olmazsan olmaz diyemiyorum artık bundan böyle olmasanda olur...
Cehennemin gülen yüzüymüş, oysa ki cennetten bir bağ bildiğim ismin...
Evvela hayalinle bütünleşmiş bir bendim, şimdi gerçeğinle bitikleşmiş bir senim...
Ezelim degildin belki,evet ama ebedim ol istedim...
Lakin sen hiç olmadın bundan böyle de bir hiç olacaksın...
Iyiki varsın demeyi dilerdim oysaki yaşattıklarını yaşaman dileğiyle yâr'am iyiki yoksun...
Teşekkür ederim cennetten bir bağ bildiğim teşekkür ederim..

BUNLARI DA BEĞENEBILIRSIN

0 yorum